Benvida

Ola a tod@s! Benvid@s a esta nova aventura escolar. Neste espazo irémonos atopando durante iste curso. Compartiremos experiencias, traballos, actividades, curiosidades..., e amosarémosllas a todos aqueles que queiran asomarse á nosa xanela. Espero que disfrutedes aprendendo e compartindo!! Ata pronto.

viernes, 28 de marzo de 2014

CAMPAMENTOS DE VERÁN

Aí vén o sol, naraniana.......!!
Aquí vos deixo un enlace da Orden do DOG na que saen publicadas as plazas para os campamentos de verán.

                                                      http://www.xunta.es/dog/Publicados/2014/20140326/AnuncioCA05-190314-0001_es.html

3 comentarios:

  1. É unha mágoa que sexan tan caros

    ResponderEliminar
  2. Bieito Carballeira3 de abril de 2014, 0:39

    Oxalá me deixen ir a algún campamento, estes encántanme son moi divertidos.

    ResponderEliminar
  3. Marta Painceiras Martínez 6ºA3 de abril de 2014, 0:45

    Eu xa estou apuntada a un de inglés, pero vou preguntarlle a miña nai se me deixa ir a outro. ENCANTANME!
    ;)

    ResponderEliminar